maanantai 2. kesäkuuta 2014

Minä

Päätinpä, että teen postauksen nyt vaan itsestäni :)

kuka olen, mistä olen jne.

Miun nimi on Annika ja oon 20-vuotias. Ja kuten kirjoitustavasta arvata saattaa, niin oon kotoisin Pohjois-Karjalasta, Joensuusta, valitettavasti. Haluisin hirveesti muuttaa täältä pois, jonnekkin vähän isompaan kaupunkiin, missä jokainen ei tietäs toistensa asioita, siihen lisäten vielä ylimääräistäkin :D
Oon aina tykänny lapsista, mutta oon ehkä sen oloinen , että moni ei ois arvannu miun tekevän lapsia näinkin nuorena. 
Tykkään huolehtii itestäni ja laittaa hiuksia ja meikata, sitä on kivaa myös tehdä toisille. Ja unelma ammattini olisikin joskus olla meikkaaja/maskeeraaja tai kosmetologi. Teen myös itse rakennekynsiä kotona, lähinnä harrastemielessä.
Rakastan hirveesti miun ystäviä. Tekisin niiden puolesta oikeestaan mitä vaan , ja ne tietää sen. Ne tietää myös sen, että oon liiankin suorapuheinen ja saatan sanoo asiat liiankin töksäyttäen. :D Tykkään riehuu ja pitää hauskaa ystävien kanssa, mutta myös henkevät keskustelut silloin tällöin luonnistuu. ;)

Rakastan myös tatuointeja---<3 Haluaisin niitä hirveesti ja ympäri kroppaa, mut oon nyt päättäny, että se saa odottaa, kattoo sitten muuttuuko mieli matkalla. Omistan itse tällähetkellä 3 kuvaa, ja 4 ois tulossa, kun poika syntyy, tietysti se perinteinen " nimi ja syntymäaika" mut haluun siihen jotakin spessuu tietysti. :) Ensimmäisen tatuointini otin 17-vuotiaana , ja monet on kysynykkin sen merkitystä. Siis tuo ruusu sydeemi tossa rinnassa. Ruusun halusin, koska sairastin joskus 15v.nä tosi pahana sen ruusu nimisen sairauden, se lähti tosta vasemmasta nilkasta, ja eteni polven yläpuolelle asti, se sitten aiheutti mulle myös verenmyrkytyksen ja miun jalka meinattiin joutuu amputoimaan.. No onneks siihen löyty sit jotkut mömmöt millä se saatiin kuriin :) 2 viikkoo makasin saikulla sen takia yhtä soittoo. -.-
Rintaan laitoin sen vaan sitten niinsanotusti hetkenmielijohteesta, mut siinä se nyt on ja pysyy, enkä kyllä kadu. :)
Sitten otin tohon ranteeseen tollasen ketjun, joka jäi ihan kesken, kun mulla alko ranne vuotaa ja se sit tulehtuki vähän.
Otin myös tuohon samaiseen käteen tohon, kyynärvarren sisälle tekstin : If you can't gett off from the chains of the past, you can't live this day
en ala sitä tässä nyt sen enempää spekuloimaan, mutta sillä on syvempikin merkitys mulle.

Mitäs muuta mie kertoisin. Joo eli, kävin yläasteen jälkeen reilu parivuotta lähihoitaja koulutusta, aika huonolla menestyksellä. Muutin samoihin aikoihin n. 16vuotiaana pois kotoo, ja siinä menikin sitten elämään opetellessa se pari vuotta.
Lopetin koulun ja muutettiin T:n kanssa vähäks aikaa toiselle paikkakunalle, asuttiin siellä noin puolisenvuotta, ja tultiin takas Joensuuhun. Sitten huomattiinkin, että oon raskaana :)

Välit vanhempiini mulla on ollu vaihtelevat. Isän kanssa teiniaikoina tulin paremmin juttuun kuin mutsin kanssa, ja vietinkin isän luona suhteellisen paljon aikaa ( vanhempani on siis eronneet )
Mutsin kanssa asiat oli silloin aikaslailla hankalia, ei päästy yhteisymmärrykseen oikein mistään.

No täysi-ikäiseksi tultua välit äitiinikin lämpesi, ja varsinkin nyt raskaudenmyötä meillä on ollut tosi lämpimät ja hyvät välit :) Ja isän kanssa samahomma

En kehtaa tässä nyt alkaa kaivelemaan pahemmin menneitä , enkä aikanaan vielä kerro tässä blogissa enempää miun menneisyydestä, tää on kuitenkin miun omalla kuvalla, ja kuka vaan voi lukee tätä, ja kuten kirjoitin jo aiemmin, joensuussa nää asiat tuppaa muuttumaan matkanvarrella :)

Mutta kuitenkin, tällähetkellä mulla menee mainiosti. Asutaan ihanassa asunnossa, lähellä miun mummoa ja anoppia... 8) T:n kanssa menee tosi hyvin ja elämä hymyilee muutenkin.

Empä nyt oikein tähän hätään keksi paljoo muuta, mut eiköhän tässä ollukkin jo ihan tarpeeks tällekerralle :)

Ps. tänään lähettän T:n kanssa maalle , ihanaa pääse pois kaupungista ja rantasaunaan <3

Pps. Unohdin mainita ylemmässä tekstissä, että meillä on myös koira, Pyry nimeltään, ja Papillon on rotu. Se on 2,5 v ja aivan ihana pikku pirulainen (: <3




1 kommentti:

  1. Täällähä kirjoittelee joku tuttukin. Onnea pienen myötä!

    VastaaPoista