torstai 29. toukokuuta 2014

meistä tulee oikea perhe :)

kiitos teille ensimmäiset 2 seuraajaani! :)

Päätin tulla tähän koneen ääreen kun mies lähti hakemaan mulle abcltä maitosuklaa Aino jäätelöö<3 siis se on ollut yks suosikki himoista tän raskauden aikana , toinen on sitten veteen puristettu tuore sitruuna :D
Oon kyllä ihmeissäni että näillä mättö määrillä mulle ei oo tullu kuin 4 kiloa tän raskauden aikana. Vaikka , tosin nyt se varmaan vasta alkaa urakalla nousemaankin. :/

mietin tässä sitä aikaa kun haaveilin lapsesta tai stressasin aina menkkojen alkua. Kävin jokaisen maailman "alkuraskauden oireet" "oireet ennen plussaa" - sivut lukemassa moneen otteeseen, ja aina vaan mulla oli ne kaikki mahdolliset alkuraskauden oireet, kunnes menkat sitten ilmoittivat itsestään :D  MUTTA sitten kun olinkin oikeasti raskaana, enkä vielä tiennyt siitä , en käynyt kertaakaan noilla sivuilla enkä olisi ostanut edes koko raskaustestiä ellei menkat olisi olleet myöhässä. Olo oli jotenkin niin rauhallinen ja tyyni. Ennen tein testin jo päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ja nyt yritin venyttää sitä pitkälle, kunnes kuitenkin uteliaisuus vei voiton.
Muistan aamun kun tein testin ja istuin vessanpöntön kannen päällä ja seurasin kun testissä alkoi väri muuttua. Seurasin sitä, siihen asti kunnes se meni ns. loppuun, ja katsoin vaan , että jaahas taas negatiivinen. Jätin testin pöydälle ja menin tupakalle. No päätin vielä kuitenkin varmuuden vuoksi vilkaista testiä ja PADAM siihen olikin ilmestynyt se maaginen toinen viiva. :D
Olin aivan onnesta sekaisin kun menin herättämään T:n ( avomieheni ) ja huusin vaan mie oon raskaana mie oon raskaana mie oon raskaana. !!
T sitten vaan sanoi mulle, että ootko nyt ihan varma, ja kannattaa tehä se toinenkin testi jos tuo näyttää väärin. 
Hänestäkin siis huomasi, että lukuiset raskausepäilyni olivat jo tehneet hänestäkin epäluuloisen.
Tein sitten seuraavana päivänä uuden testin ja edelleen kaksi viivaa oli ruudussa. :) Sitten piti alkaa jo T:nkin uskomaan, että meistä tulee ihan oikea perhe. <3
Mulla ois vielä ne testitkin tuossa tallella, mut kamerasta loppu just sopivasti akku , et oisin voinu vähä fiilistellä ja laittaa kuvatkin niistä tänne , mut no anyway raskauteni tuli siis tietooni päivälleen 24.1.2014 :D ja JEP mulla on päivämäärätkin ylhäällä noissa testeissä.


ps. tuo Suuri äitiyskirja oli kyllä mainio ostos, siinä on paljon tietoa, ja viikko viikolta kerrottu mitä sikiölle masussa tapahtuu ja kuinka se kehittyy :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti